Adresgegevens

Padel Kartel B.V.
Hopperweg 11 unit 17
3225 LS Hellevoetsluis

FAQ

Meestgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt, is uw bestelling definitief. Klik hier voor nog meer informatie over het bestelproces.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? 

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvangt u van ons via de email.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Indien wij de kleding of het textiel hebben moeten bedrukken, zijn de artikelen aanwezig in ons magazijn. U kunt ze op afspraak bij ons afhalen. Normaal gesproken worden de goederen bij u afgeleverd via onze vervoerders. Indien de goederen niet zijn bedrukt worden ze afgeleverd op het door u opgegeven adres.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Na het afronden van een bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging en een factuur op het door u opgegeven emailadres.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u een artikel wilt bestellen, dat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Wie levert mijn bestelling?

Wij werken met betrouwbare vervoerders zoals Post NL, DHL en DPD. Zeer kleine artikelen kunnen met de post worden verzonden. U ontvangt hierover bericht.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice, dan proberen wij u verder te helpen.

Contactformulier